از کشمش پلویی قوچان برای بنزین زدن استفاده می کنند

در حالی که کشمش پلویی قوچان به طور کلی مفید است، برخی مواقع ممکن است کشمش بهترین میان وعده نباشد.

به عنوان مثال، افرادی که به دنبال کاهش کالری دریافتی خود هستند، ممکن است بخواهند در مصرف مقدار زیادی کشمش مراقب باشند. در حالی که یک کشمش حاوی همان تعداد کالری یک انگور است، کشمش بسیار کمتر است. این به راحتی می تواند منجر به مصرف بیش از حد کالری شود.

نگرانی دیگر در مورد مصرف زیاد کشمش افزایش فیبر محلول است فیبر بیش از حد ممکن است باعث ناراحتی های گوارشی مانند گرفتگی عضلات، گاز و نفخ شود.

حتی ممکن است برخی افراد دچار اسهال شوند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این امر تنها با خوردن مقدار قابل توجهی کشمش حاصل می شود زیرا حاوی مقادیر بیش از حد زیادی فیبر نیست.

در نهایت، به دلیل جثه کوچک، افراد مستعد خفگی و کودکان کوچک ممکن است لازم باشد از کشمش خودداری کنند و به جای آن میوه‌های تازه را انتخاب کنند.

با این حال، خوردن کشمش در حد اعتدال به طور کلی بی خطر است کشمش انگور خشکی است که میوه گیاه Vitis vinifera است به همین دلیل، محتوای غذایی آنها مشابه انگور خواهد بود.

با این حال، برخی استثناها وجود دارد به عنوان مثال، در حالی که هر دو منبع خوبی از آنتی اکسیدان های خاص هستند، کشمش ممکن است حاوی سطوح بالاتری نسبت به انگور باشد.

این به این دلیل است که فرآیند خشک کردن آنتی اکسیدان ها را حفظ می کند. همچنین خشک کردن به میزان قابل توجهی محتوای ویتامین C را کاهش می دهد
کشمش حاصل از بین بردن رطوبت انگور است.

کشمش استاندارد معمولاً از انگورهای بدون هسته به دست می آید، اگرچه می توان از اکثر انگورها کشمش تولید کرد.

در حالی که کشمش های خریداری شده در فروشگاه عموماً طبیعی و ارزان هستند و گزینه های ارگانیک در دسترس هستند، برخی از مردم ترجیح می دهندخودشان تهیه کنند.

کشمش می تواند راهی ساده برای افزودن میوه، مواد مغذی سالم و آنتی اکسیدان ها به رژیم غذایی باشد. خوردن منظم کشمش ممکن است به حفظ سلامت بدن و جلوگیری از برخی اختلالات کمک کند.