رونمایی از کیک و کلوچه صادراتی که به دست ملکه هلند پخته شد!

آهان، کلوچه ها…! کسانی هستند که صبح آنها را برای صبحانه دوست دارند، کسانی که آنها را برای قهوه بعد از ناهار گرانبها نگه می دارند، دیگرانی که بی صبرانه منتظر صرف چای بعدازظهر هستند (نه، ما تأیید می کنیم، سنی برای مزه دار کردن آنها وجود ندارد) و لذیذهای واقعی که آنها در شب، در نهان، به عنوان لذت کوچک پنهانی می چشند.

نه زمان و نه سن برای کوکی ها، آنها برای همه هستند!

اما کیک و کلوچه صادراتی واقعی، در شیرینی، آن چیزی است که به عنوان پایه کیک یا دسر عمل می کند.
و بسیاری از انواع مختلف وجود دارد! روی معروف ترین کوکی ها در دنیای شیرینی زوم کنید …

قاشق بیسکویت
مطمئناً معروف ترین و مورد استفاده ترین کوکی ها، چه از شیرینی پزهای حرفه ای و چه آماتور. این کوکی های فوق العاده ساده با تخم مرغ، آرد و پودر قند درست می شوند. بسیار تهویه شده و سبک، همه از آنها قدردانی می کنند. آنها در بسیاری از کیک ها مانند باواریا، شارلوت یا تیرامیسو یافت می شوند.

کیک
این بیسکویت که با تخم مرغ، شکر و آرد نیز تهیه می شود، که اغلب به شکل کیک ارائه می شود، پایه بسیار خوبی برای دسرهای خاص است. اغلب از آن مخصوصاً برای توت فرنگی استفاده می شود.

کیک و کلوچه

کوکی جوکوند
این بیسکویت که از تخم مرغ، آرد، پودر قند و پودر بادام درست شده است، یک شیرینی کلاسیک عالی فرانسوی است، بسیار خوشمزه است و به شما امکان می دهد اپرا معروف، ثبت نام کریسمس و بسیاری دسرهای دیگر را درست کنید.

نان کوتاه برتون
کره (این همه راز است)، شکر، تخم مرغ و آرد. این یک کوکی است که می تواند به عنوان پایه تقریباً برای هر کیکی استفاده شود، به شرطی که کمی خلاقیت داشته باشید! ترد، به دسرها ماده می بخشد. می توان از آن به عنوان پایه بر روی سیاهههای مربوط، Mont-Blancs استفاده کرد.

این صدا عالی نیست؟ سپس شیرینی حرفه ای را یاد بگیرید.

آیا می خواهید به یادگیری ادامه دهید؟
اطلاعات خود را با ما در میان بگذارید و ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.