با خرید ام دی اف قهوه ای متالیک شانس خود را در قرعه کشی امروز امتحان کنید!

ام دی اف قهوه ای متالیک با چگالی متوسط (MDF) از تراشه ها و براده های چوب باقی مانده به وجود آمد.

این چوب مهندسی شده یک راه عالی برای بازیافت مواد زائد جمع آوری شده از کارخانه های چوب بری است. با این حال، مواد شیمیایی به کار رفته در چسب ها که تشکیل این تخته ها را ضروری می کند، جای نگرانی دارد.

بنابراین باید بپرسیم: خرید محصولات ساخته شده از چوب بلوط قرمز چقدر پایدار است؟
پایداری ام دی اف به اجزای آن بستگی دارد: چوب و چسب. استفاده از ضایعات چوب بیشتر برای محیط زیست مفید است زیرا درختان کربن را جذب کرده و تغییرات آب و هوایی را کاهش می دهند.

اما، به دلیل چسب های مصنوعی، ام دی اف زیست تخریب پذیر نیست و ارزش کربن افست ندارد. همچنین برخی از چسب ها گازهای سمی منتشر می کنند.

در این مقاله، شما را با چرخه عمر MDF (تخته فیبر با چگالی متوسط) مورد استفاده برای مبلمان و کف آشنا می‌کنیم. سپس، پایداری، پتانسیل و کمبودهای آن را ارزیابی می کنیم. و در پایان، نکاتی را برای خرید ام دی اف پایدار به شما نشان خواهیم داد.

چه بخواهید در هزینه های بازسازی حمام صرفه جویی کنید یا قیمت بازسازی آشپزخانه خود را پایین بیاورید، کابینت های ام دی اف راه خوبی هستند. آنها به طور قابل توجهی ارزان تر از کابینت های چوب جامد هستند، و رنگ را بهتر از تخته سه لا می پذیرند – همچنین ارزان تر از تخته سه لا است.

ام دی اف

قفسه ها
اگر به یک قفسه سریع نصب شده در کمد، زیرزمین یا گاراژ نیاز دارید، ام دی اف می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. باز هم، به طور قابل توجهی ارزان تر از جامد است.

چوبی و رنگ آمیزی آسان اخطار؟ این قفسه ها واقعاً فقط می توانند بارهای سبک یا متوسط را تحمل کنند (مانند گلدان های کوچک و قاب عکس) یا شروع به افتادگی می کنند.
با این اوصاف، افزودن تقویت‌کننده‌ها به شکل نوارهای کوچک چوبی که به لبه‌های پشتی و جلوی قفسه متصل شده‌اند، به اندازه کافی آسان است.
تخته سه لا جایگزینی برای قفسه بندی ام دی اف در مواقعی است که به مواد محکم تری نیاز است. جعبه های بلندگو آیا می‌دانستید که MDF اغلب در مورد جعبه‌های بلندگو یک ماده ترجیحی است؟ از آنجایی که چوب از ادغام ذرات ریز چوب به یک توده جامد ساخته می شود، چگالی ثابتی دارد.
این تراکم کمک می کند تا صدای بلندگو بدون اضافه کردن صدای اضافی ثابت بماند. ام دی اف همچنین ارتعاشات اضافی را جذب می کند که می تواند با صدای بلندگو تداخل ایجاد کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.