پوشیدن حوله حمامی هنر باعث از بین رفتن درد مفاصل می شود

درخواست بسیار مکرر در موتورهای جستجو “نحوه شستن حوله حمام”. و این تعجب آور نیست، زیرا هر فردی هر روز از این منسوجات استفاده می کند، حمام یا دوش می گیرد.

هنگامی که حوله حمام کهنه و سفت است، پاک کردن پوست به سادگی ناخوشایند است و حتی ممکن است تحریک نیز ظاهر شود.

برای حفظ کیفیت و نرمی طولانی مدت، باید بعد از هر بار استفاده از آنها مراقبت کرد و خشک کرد.

بسیاری به این سوال علاقه مند هستند که چگونه حوله حمامی هنر را تازه کنیم؟ البته باید آنها را طبق رژیم توصیه شده بشویید.

همه حوله ها را می توان در ماشین ها شست، زیرا وسایل مدرن دارای حالت های مختلفی از نظر شدت، ظرافت و دما هستند. نکته اصلی این است که محصولات را بر اساس نوع پارچه و رنگ و همچنین میزان آلودگی تقسیم کنید.

حوله حمام تمیز و نرم – مراقبت
برای هر نوع حوله حمام، بسته به نوع پارچه، شستن تفاوت های ظریف و قوانین خاص خود را دارد:

پنبه: از مواد شوینده همه منظوره استفاده می شود.

حوله های حمام سفید در دمای حداکثر 950 درجه سانتیگراد شسته می شوند و در صورت لزوم سفید کننده، رنگی تا دمای 600 درجه سانتیگراد با استفاده از پودر یا مواد شوینده مایع اضافه می شود.
تری: حالت اقتصادی و سرعت بالا (تا 800 دور در دقیقه) توصیه نمی شود.

حوله

درام دستگاه کمتر از 2/3 پر شده است تا از بیرون کشیدن حلقه ها جلوگیری شود.

برای ایجاد نرمی شستشو از مواد شوینده ظریف با افزودن سیلیکون استفاده می شود. برای پف کردن تری، می توانید آن را با چند قاشق غذاخوری نمک خوراکی در آب بشویید.
مخمل. قبل از خیساندن توصیه نمی شود، محصولات در حالت دستی ظریف و تا دمای 400 درجه سانتیگراد شسته می شوند. از سفید کننده یا سایر مواد شوینده تهاجمی استفاده نکنید.

محصولات ژل مایع یا پودر برای پارچه های ظریف توصیه می شود.
بامبو. خواص ضد عفونی کنندگی طبیعی را پس از شستشوهای متعدد در دمای 30-400 درجه سانتیگراد حفظ می کند. از پودرهای لباسشویی ظریف یا صابون لباسشویی استفاده می شود.

هیچ نرم کننده ای استفاده نمی شود، آنها نرمی طبیعی حوله حمام بامبو را مختل می کنند. برای از بین بردن الکتریسیته ساکن، نصف لیوان آب لیمو یا سرکه به شستشوی نهایی اضافه می شود.

از میکروفیبر. شستشوی جدا از پارچه های دیگر مهم است، می توانید از هر ماده شوینده ای استفاده کنید. از نرم کننده ها و نرم کننده ها استفاده نمی شود، آنها کیفیت میکروفیبر را کاهش می دهند، زیرا منافذ آن را مسدود می کنند. شستشوی اضافی مورد نیاز است.
بسیاری از زنان خانه دار به نحوه جوشاندن حوله حمام علاقه مند هستند و آیا ارزش آن را دارد؟ این روش فقط برای محصولات پنبه ای سفید مناسب است.

حوله های حمام را باید در یک ظرف میناکاری شده یا فولادی ضد زنگ با آب سرد و آب صابون قرار دهید و حدود 15 تا 20 دقیقه بجوشانید.

مادربزرگ های ما زمانی از این روش استفاده می کردند که ماشین لباسشویی های اتوماتیک مدرن با حالت های مختلف وجود نداشت. اما حتی امروزه، بسیاری این روش را موثرترین روش می دانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.