تنها با گلدان پلاستیکی رنگی در منزل کاسه سوپ خوری درست کنید

طراحی گرمسیری
با الهام از جنگل و رنگ‌های خاص دریای کارائیب، می‌توانیم سبک استوایی را با قرار دادن عناصر چوب طبیعی، مانند جا گلدان متحرک، و ترکیب گیاهانی مانند نخل، سکه طبیعی یا پای فیل، ادامه دهیم.

دیگران برگهای سبز و دراز دارند.

در این دکوراسیون استفاده از گلدان پلاستیکی رنگی در رنگ های قهوه ای و نارنجی با توجه به صاف بودن سطح آن ضروری خواهد بود تا برجستگی دکوراسیون را ربوده نکنند.

در Home Depot می‌توانیم محصولات متنوعی را برای باغ خود، این گلدان‌ها، گیاهان فوق‌الذکر و بسیاری از لوازم جانبی دیگر پیدا کنیم تا فضای سبزی را ایجاد کنیم که خانه ما را پر از زندگی می‌کند.

در اینجا می توانید با نحوه مراقبت از بوته گل رز آشنا شوید.

گلدان پلاستیکی رنگی
لاله
این گل بسیار مشخص و با رنگ های چشمگیر مانند زرد، صورتی یا نارنجی برای تزئین پنجره ها و بالکن ها در فصل گلدهی خود بسیار مناسب است.

علاوه بر این، لاله‌ها پس از بریدن به خوبی مقاومت می‌کنند، بنابراین می‌توانید دسته‌های مرکزی و دسته‌گل‌های عالی بسازید تا هر جشنی را شاداب کنید.

10 نوع لاله و نحوه مراقبت از لاله های گلدانی را با این راهنماها کشف کنید.

گلدان گیاهان در فضای باز – گل لاله
آویشن
یکی دیگر از گیاهان معطر مورد استفاده در آشپزخانه که می توانیم آن را در گلدان پرورش دهیم و به عنوان گیاه فضای باز استفاده کنیم. گل‌های آویشن به رنگ ارغوانی هستند، هرچند کوچک، بسیار ساده و ظریف هستند.

علاوه بر این، آنها یک عطر غنی بسیار عجیب و غریب می دهند. اگر تصمیم دارید باغ شهری خود را داشته باشید، آویشن گلدانی یک خرید ضروری است.

در اینجا تمام محصولات مراقبت از آویشن را پیدا خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.