امروزه قیمت پارچه رومبلی نانو با دلار برابری می کند!

منسوجات خانگی زندگی ما را راحت‌تر می‌کنند و به فضای داخلی ما شخصیت زیبایی شناختی مشخصی می‌دهند.

بدیهی است که منسوجات خانگی تنها هر منسوجاتی در یک محل سکونت نیست.

به عنوان مثال، لباس های شما منسوجات خانگی نیستند، حتی اگر آنها را در خانه بپوشید. منسوجات خانگی از نظر عملکرد و زیبایی با فضای داخلی خانه مرتبط هستند.

پارچه رومبلی نانو از انواع مبلمان خانه شما از جمله روبالشی، روکش، کاغذ دیواری، حمام، پرده، پیش بند و روتختی از جدیدترین طرح ها الهام گرفته شده است.

با وجود رنگ‌ها، چاپ‌ها و پارچه‌های زیاد، انتخاب رنگی که مکمل رنگ دیوارها، کف، اتاق نشیمن، کاشی‌های آشپزخانه و سایه چوب لابی شما باشد، دیگر دشوار نیست.

پارچه رومبلی یزد

می توان گفت خانه را تبدیل به خانه می کنند. طرح ها، الگوها، اندازه ها و سبک های منسوجات خانگی بسیار توسعه یافته است. پرینت های گلدار هیجان انگیز از گیاهان و حالات طبیعی الهام گرفته شده است.

منسوجات خانگی امروزه با استفاده از انواع پارچه ها از جمله پنبه، پلی استر، ابریشم و غیره امتحان و تولید می شوند. برخی از تولیدکنندگان معروف منسوجات خانگی نیز شروع به تولید محصولات منسوجات خانگی در پارچه های طبیعی مانند سویا و بامبو کرده اند. طراحان فکری تلاش می کنند تا به خانه های مدرن و امروزی ظاهری جدید و هیجان انگیز ببخشند.

تولیدکنندگان منسوجات خانگی می‌دانند که امروزه خانه‌های مدرن و شیک، محصولات منسوجات خانگی را که ظاهری کسل‌کننده دارند، نمی‌پذیرند.

امروزه آنها فناوری های جدید پوشاک را که در تولید منسوجات خانگی به کار می بردند در محصولات خود امتحان کردند و آنها را قابل استفاده کردند.

به عنوان مثال، کتانی ها امروزه از پارچه های Thermolite و Coolmax ساخته می شوند. علاوه بر این، آنها به نوآوری اهمیت دادند و محصولات فناوری نانو را توسعه دادند تا محصولات نساجی در فضای باز بهتر عمل کنند.