با استفاده از تخمه کدو دو آتیشه چوب کبریت بسازید

بیشتر بدانید برای داشتن قلب سالم چه بخوریم.

تخمه کدو دو آتیشه منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند که ممکن است به از بین بردن رادیکال های آزاد که مسئول آسیب سلولی هستند کمک کند.

یک مطالعه جالب نشان داد که تخمه کدو تنبل با کاهش قابل توجه خطر ابتلا به سرطان سینه در زنان یائسه در مقایسه با عدم مصرف همراه است و مطالعه دوم نشان داد که ممکن است به محافظت از زنان قبل از یائسگی نیز کمک کند.

4. ممکن است خطر سرطان را کاهش دهد
در حالی که هیچ “ابرغذایی” واحدی وجود ندارد که بتواند از سرطان پیشگیری کند، و برخی از عوامل خطر سرطان با رژیم غذایی ارتباطی ندارند، شواهدی وجود دارد که خوردن یک رژیم غذایی سالم ممکن است خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد.

رژیم های غذایی سرشار از تخمه کدو تنبل با کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها از جمله سرطان سینه، پروستات و روده بزرگ مرتبط است.

5. ممکن است برای سلامت مثانه مفید باشد
مطالعات نشان داده اند که روغن دانه کدو تنبل ممکن است پتانسیل پیشگیری یا درمان اختلالات ادراری را داشته باشد، با این حال هنوز تحقیقات بیشتری برای تایید این یافته ها مورد نیاز است.

تخمه

آیا تخم کدو برای همه بی خطر است؟
دانه های کدو تنبل به طور کلی برای اکثر افراد بی خطر شناخته می شوند و آلرژی نادر است. با این حال، اگر در مورد آلرژی به دانه نگران هستید، همیشه قبل از معرفی آنها به رژیم غذایی خود، با پزشک عمومی خود مشورت کنید.

درباره عدم تحمل غذایی و آلرژی بیشتر بدانید. دستور العمل های تخم کدو تنبل کراکر چاودار و تخم کدو تنبل
نوارهای کرفس پرتاب شده با شاتوت، سیر و دانه کدو تنبل مخلوط دانه های ادویه دار چینی سالاد گوجه فرنگی و هویج اواخر تابستان رنج رنگین کمان سالاد موشک سریع، هویج و ژامبون

از این لذت بردید؟ حالا سعی کن… فواید کدو تنبل برای سلامتی دستور العمل کدو تنبل و کدو حلوایی سالم
همه مجموعه دستور العمل های سالم ما مزایای سلامتی بیشتری از مواد تشکیل دهنده روزمره را کشف کنید