با استفاده از کاغذ روغنی نسوز رولت ماهی درست کنید!

همه چیز در مورد کاغذ روغنی نسوز

کاغذ روغنی نسوز نوع خاصی از کاغذهای نسبتاً ضخیم است که اجازه عبور رطوبت و چربی را نمی دهد.

امروزه از کاغذ روغنی (کاغذ پخت، کاغذ روغنی مواد غذایی) به اندازه سایر انواع مواد بسته بندی مواد غذایی – به عنوان مثال، فویل و فیلم مواد غذایی استفاده می شود.

کاغذ روغنی مدرن بر اساس پوسته گیاهی ساخته می شود. به عنوان پایه ای برای این ماده، از ورقه های پنبه ای استفاده می شود که حاوی لایه های اضافی یا هیچ پرکننده ای در ترکیب آنها نیست.

الیاف گیاهی با اسید سولفوریک درمان می‌شوند و در نتیجه سلولز به آمیلوئید ژله‌مانند تبدیل می‌شود.

پس از پردازش اضافی (شستشو)، لایه آمیلوئید حاصل سخت می شود و کاغذ روغنی تمام شده حتی اگر داخل مایع شود خیس نمی شود.

کاغذ روغنی نسوز

علاوه بر این، آمیلوئید دارای خواص مقاوم در برابر حرارت است، و در نتیجه، محصولات در طول عملیات حرارتی نمی سوزند.

باید گفت که کاغذ پوستی اغلب از کاغذ صافی متخلخل ساخته می شود. در این مورد، به طور مشابه با اسید سولفوریک درمان می شود، پس از آن کاملا خشک می شود.

ویژگی های اصلی کاغذ روغنی
ویژگی های اصلی کاغذ پوستی به عنوان شاخص هایی در نظر گرفته می شود:

قابلیت تنفس، مقاومت در برابر چربی و آب، به لطف قابلیت تنفس، پوسته غذا به حفظ طعم و بوی طبیعی محصولات کمک می کند و در عین حال از خشک شدن و جذب عطرهای خارجی جلوگیری می کند.

تفاوت اصلی بین کاغذ روغنی و فیلم کششی مواد غذایی که امروزه مورد تقاضا است این است که اولین ماده به محصولات اجازه تنفس می دهد.

یکی از ویژگی های بسیار مهم در پخت، مقاومت در برابر چربی کاغذ روغنی است که به عنوان یک لایه جداکننده، کمک می کند تا محصول نهایی به راحتی از قالب یا ورقه پخت جدا شود. ضمناً هنگام پخت و پز نیازی به استفاده از مقدار زیادی روغن یا چربی نیست.