با خوردن بادام پوست سنگی خطر تصادف را کم کنید

کشت بادام پوست سنگی دنیای قدیم با کاشت های کوچک عمدتاً برای استفاده خانوادگی مشخص می شد درختان کاشته شده با سایر محصولات؛ تنوع در سن، شرایط، و ظرفیت باربری درختان منفرد.

کار دستی، اغلب با وسایل خام. بادام‌کاران مدرن معمولاً صنعتی‌تر هستند و باغ‌های وسیعی از حداقل سه نوع درخت هم سن دارند دستگاه های مکانیزه درخت اغلب برای تسریع در برداشت استفاده می شود و بسیاری از پرورش دهندگان باید زنبورهای عسل را در فصل گلدهی برای گرده افشانی درختان خود اجاره کنند.

در واقع گرده افشانی سالانه بادام در کالیفرنیا بزرگترین رویداد گرده افشانی مدیریت شده در جهان است که سالانه بیش از 1.1 میلیون کندو به این ایالت آورده می شود. اختلال فروپاشی کلونی که منجر به کاهش جمعیت جهانی زنبور عسل شده است صنعت چند میلیارد دلاری را تهدید می کند.

دو گونه وجود دارد: بادام شیرین و بادام تلخ و بادام شیرین نوعی خوراکی آشنا است که به عنوان آجیل مصرف می شود و در آشپزی یا به عنوان منبع روغن بادام یا غذای بادام استفاده می شود.

روغن بادام تلخ در ساخت عصاره های طعم دهنده غذاها و مشروبات الکلی استفاده می شود، البته ابتدا اسید پروسیک باید حذف شود.

بادام تلخ و بادام شیرین ترکیب شیمیایی مشابهی دارند هر دو نوع حاوی بین 35 تا 55 درصد روغن ثابت هستند و هر دو دارای آنزیم امولسین هستند که در حضور آب گلوکز تولید می کند.

بادام تلخ دارای آمیگدالین است که در بادام شیرین فقط به مقدار کمی وجود دارد و روغن بادام تلخ حاوی بنزآلدئید و اسید پروسیک است.

بلوط، مهره بلوط. بلوط ها معمولاً در یک کاسه چوبی می نشینند یا اطراف آن را احاطه کرده اند آنها در طی یک تا دو فصل بالغ می شوند و ظاهر آنها بسته به گونه بلوط متفاوت است بلوط غذای حیات وحش را فراهم می کند و برای پروار کردن خوک و طیور استفاده می شود.