سرامیک کف بدون بند با قابلیت تغییر رنگ با دکوراسیون!!

در مقاله قبلی ایده های کاشی و سرامیک دیوار برای کل خانه را به اشتراک گذاشتیم.

همانطور که مشاهده شد، ایجاد فضاهای راحت با سرامیک کف بدون بند در تمام قسمت‌های یک خانه، حتی آن‌هایی که به‌طور سنتی می‌توانستند با مصالح دیگر پوشانده شوند، امکان‌پذیر است.

امروز شاهد امکانات بی‌شماری خواهیم بود که کف‌های سرامیکی برای کل خانه ارائه می‌کنند، علاوه بر فضاهای معمولی مانند آشپزخانه و اتاق‌های شستشو.

ما چند پیشنهاد در مورد نحوه پوشاندن مناطق مختلف در خانه با کاشی و سرامیک را با شما به اشتراک می گذاریم.

آشپزخانه
ما با آشپزخانه شروع می کنیم، که منطقه ای است که کاشی های سرامیکی مورد علاقه است. همانطور که در مقاله قبلی به آن اشاره شد، فضایی با رطوبت بالا، دود، بو، لکه، تجمع چربی و غیره، مشخص است که کاشی و سرامیک به دلیل مقاومت و مقاومت مناسب ترین راه حل برای استفاده است.

سرامیک

در میان سایر مواد مانند چوب یا مرمر، سرامیک ها به دلیل ویژگی های فیزیکی و شیمیایی در مقایسه با سایر مواد مانند چوب، سنگ طبیعی، بهترین عملکرد را در رابطه با عوامل تهاجمی که قبلا ذکر شد (رطوبت، دود، بو، لکه، گریس) دارند. ورقه ورقه یا وینیل، و بدیهی است که مناسب ترین انتخاب را ایجاد می کند.

از آنجایی که آشپزخانه یک منطقه مشترک و همچنین یک فضای کاری است که خانواده ها برای تهیه یا لذت بردن از وعده های غذایی خود دور هم جمع می شوند، همچنین منطقه ای مستعد تجمع کثیفی است. بنابراین، عوامل کلیدی وجود دارد که باید برای انتخاب کاشی کف مورد توجه قرار گیرد. باید تمیز کردن و نگهداری آن آسان باشد، در برابر سایش و لکه مقاوم باشد و دارای درجه جذب آب کم یا وجود نداشته باشد.
بنابراین کاشی و سرامیک بهترین انتخاب برای این فضا است.

ما دو نمونه انتخاب کرده ایم که این انتخاب پوشش را برای این منطقه از خانه نشان می دهد.

در مثال اول، یک کاشی داریم که ظرافت سنگ طبیعی را شبیه سازی می کند.

بی نظمی رگ ها ظاهر بسیار طبیعی را بازتولید می کند.

یک ترند برای کسانی که سبک تمیز و معاصر را دوست دارند.