سرقت چند تن روغن بنفشه در داروخانه به دلیل گرانی!

همه با این گل زیبا آشنا هستند. باغبانان مشتاق در میان شما مطمئناً از زیبایی رنگ های زرق و برق دار آن قدردانی خواهند کرد.

بنفشه همچنین سرشار از انواع فواید درمانی است که شامل توانایی تسکین درد و مراقبت از پوست می شود؟

خواص معطر روغن بنفشه در داروخانه ال باراکا: تسکین دهنده، تقویت کننده سیستم عصبی، بازگرداندن آرامش، رفع تحریک پذیری و خستگی.
بیشتر بنفشه در صنعت عطرسازی استفاده می شود و برخی از بنفشه به عنوان رایحه طعم دهنده مواد غذایی برای محصولات قنادی استفاده می کنند.
روغن بنفشه ال باراکا از هر گل و برگ با استخراج با حلال استخراج می شود. به طور معمول، این یک برگ بنفش سبز شدید است که معمولاً در آروماتراپی گل بنفش موجود است.

روغن بنفشه
مراقبت از پوست.
روغن بنفشه برای پوست ملایم است و به دلیل توانایی آن در کمک به تعدادی از بیماری های پوستی شناخته شده است. به خصوص روی پوست خشک موثر است و می تواند به تسکین و التیام التهاب کمک کند.

بنفشه همچنین می تواند برای درمان بیماری های پوستی رایج مانند آکنه و اگزما استفاده شود. روغن بنفشه ال باراکا برای استفاده موضعی بی خطر در نظر گرفته می شود.
التهاب.
روغن بنفشه برای کبودی های بدن ناشی از التهاب استفاده می شود. روغن بنفشه دارای خواص ضد التهابی برای مبتلایان به روماتیسم و ​​آرتریت است و هنگامی که روی عضلات و مفاصل درد ماساژ داده شود، تسکین دهنده موثری است.
روغن بنفشه ال باراکا باعث تحریک گردش خون در عضلات می شود.

اگر می خواهید روغن بنفشه را به بدن خود ماساژ دهید، مهم است که به یاد داشته باشید که باید با روغن مناسب رقیق شود و حتماً دستورالعمل های رقیق سازی توصیه شده را دنبال کنید.
روغن بادام شیرین، جوجوبا و نارگیل برای رقیق شدن عالی هستند تا روغنی مجلل برای ماساژ معطر ایجاد کنند. شما به سادگی می توانید به حمام اضافه کنید و خوبی، عطر اکسیر جادویی را جذب کنید.