سیب قرمز در روسیه باعث گران شدن نرخ پوشاک شد

درخت سیب: کاشت، هرس و نگهداری
درختان سیب قرمز در روسیه چنان انتخاب گسترده ای از انواع، اشکال – ستونی، عمودی تا پخش – و قدرت، از 1 متر برای کاشت در ظروف تا بیش از 10 متر ارائه می دهند که بدون محدودیت در انواع اتصالات استفاده می شوند.

یک نقطه آفتابی برای درخت سیب سیب سبز پتی ژون خود انتخاب کنید، خاک ممکن است کمی گچی یا اسیدی باشد، اما نه بیش از حد. یک گودال کاشت وسیع حداقل 3 برابر حجم گلوله ریشه حفر کنید. به طور همزمان مواد آلی (خاک، کمپوست و غیره) و یک کود اولیه مانند شاخ خرد شده را اضافه کنید.

مهره پیوند را دفن نکنید. در صورت لزوم شرط بندی کنید. برای درختان سیبی که در انزوا و در هوای آزاد کاشته شده اند، ممکن است جالب باشد که آنها را با نصب یک سیستم گایینگ بکارید: 3 پایه را در یک مثلث 50 سانتی متری دور تنه بکارید، آنها را با تکه های چوب به هم وصل کنید.

به عنوان مثال، پوست را با یک تکه لاستیک محافظت کنید و پایه ها را با سیم های فلزی به تنه ببندید. حتی در زمستان حتی اگر باران ببارد به وفور آبیاری کنید. درختان میوه به طور ایده آل بین اکتبر و مارس، خارج از دوره یخبندان کاشته می شوند.

گیاهان عرضه شده در ظروف را می توان در تمام طول سال به جز در دوره های گرما یا یخبندان زیاد کاشت.

سیب

در زمستان، در پای درخت و کمی در سطح خاک گنجانده شده است، می توانید یک بیل کوچک از خاکستر چوب، غنی از پتاس بیاورید، این کار باعث بهبود باردهی می شود.

درخت سیب می تواند در معرض بیماری ها و آفات مختلفی قرار گیرد. به منظور محدود کردن خطرات، درختان را به اندازه کافی قرار دهید، پرچین های چند گونه ای، جعبه های تودرتو یا هتل های حشرات را برای جذب وسایل کمکی نصب کنید.

به طور خلاصه: اولویت دادن به تنوع. بیماری های اصلی درخت سیب دلمه (لکه های قهوه ای روی برگ ها)، مونیلیوز (خشک شدن گل ها و پوسیدگی میوه ها روی درخت) و سفیدک پودری (نمد سفید روی برگ ها) است.

برای این سه مورد، اقدام پیشگیرانه با پاشیدن جوشانده دم اسب ترجیح داده می شود، به عنوان آخرین راه حل و در هنگام حملات شدید، در اقدام درمانی، می توان از درمان مبتنی بر مخلوط بوردو استفاده کرد.

از طرف آفت، شب پره (یا کرم میوه) یک کرم کوچک است که از تخم گذاری یک پروانه به وجود می آید که باعث ایجاد گالری در داخل میوه می شود. برای رفع این مشکل، ترجیحاً با نصب جعبه های تودرتو، با تشویق به نصب جوانان و خفاش ها، پیشگیرانه عمل شود. در صورت حمله شته ها محلولی بر پایه صابون سیاه اسپری کنید.