سینما خانگی اسنوا قابلیت اتصال بی سیم به تلویزیون سامسونگ 32 اینچ را به سیستم خود اضافه کرد!

PAL و SECAM ذاتاً کمتر تحت تأثیر خطاهای فاز قرار می گیرند. در هر دو سیستم، مقدار اسمی سیگنال کرومینانس 4.433618 مگاهرتز است، فرکانسی که از نرخ اسکن فریم و اسکن خط مشتق شده و از این رو به دقت با آن هماهنگ می شود. همانطور که در شکل نشان داده شده است، این سیگنال کرومینانس در محدوده 6 مگاهرتز باند جانبی کاملاً ارسال شده قرار می گیرد. ارسال این سیگنال ها با اختلالی همراه شده بود که قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ را نشان داد.

به دلیل همزمانی آن با نرخ اسکن خط و فریم، اجزای فرکانس آن با سیگنال روشنایی درهم می‌آیند، به طوری که اطلاعات رنگی بر دریافت پخش‌های رنگی توسط گیرنده‌های سیاه و سفید تأثیر نمی‌گذارد.

PAL (خط تناوب فاز) به NTSC شباهت دارد زیرا سیگنال کرومینانس به طور همزمان در دامنه مدوله می شود تا جنبه اشباع (پاستیل در مقابل زنده) رنگ ها را حمل کند و در فاز مدوله می شود تا جنبه رنگ را حمل کند. با این حال، در سیستم PAL، اطلاعات فاز در طول اسکن خطوط متوالی معکوس می شود. برای اطلاعات بیشتر در ح-وزه قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم می توانید با ما همراه باشید.

به این ترتیب، اگر در حین اسکن یک خط خطای فاز وجود داشته باشد، در خط بعدی خطای جبرانی (به مقدار مساوی اما در جهت مخالف) و اطلاعات فاز متوسط (ارائه شده توسط دو خط متوالی) معرفی می شود. با هم) بدون خطا خواهد بود.

بنابراین برای نشان دادن اطلاعات رنگ تصحیح شده سینما خانگی اسنوا به دو خط نیاز است و جزئیات عمودی اطلاعات رنگ به ترتیب کاهش می یابد. هنگامی که خطاهای فاز خیلی زیاد نباشند، این باعث تخریب جدی تصویر نمی شود، زیرا همانطور که در بالا ذکر شد، چشم نیازی به جزئیات دقیق در رنگ های بازتولید رنگ ندارد و ذهن ناظر دو خطای جبران کننده را به طور میانگین محاسبه می کند.

با این حال، اگر خطاهای فاز بیش از حدود 20 درجه باشد، تخریب قابل مشاهده رخ می دهد. این اثر را می توان با وارد کردن یک خط تاخیر و سوئیچ الکترونیکی به گیرنده (مانند سیستم SECAM) اصلاح کرد. همچنین شاهد پخش برنامه بررسی قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت در شبکه های تلویزیونی بودیم.

  • منابع:
    1. PAL (phase alternation line) resembles NTSC in that the chrominance signal
  • تبلیغات:
    1. تجزیه و تحلیل فناوری همچنین شامل مرحله فناوری هوندا است
    2. ارتباط بسیار خاصی که ممکن است بر درک آنها از غذا و نوشیدنی
    3. فروش عمده و پخش ویژه سنگ کوپ درجه یک ایرانی
    4. قیمت انگشتر فیروزه مردانه نیشابوری