لوبیا چیتی را به مرغ ندهید

یک مطالعه کوچک 8 هفته ای نشان داد که خوردن 1/2 فنجان (86 گرم) لوبیا چیتی در هر روز به طور قابل توجهی کلسترول کل و LDL (بد) را کاهش می دهد، سطوح بالای آن با افزایش خطر بیماری قلبی مرتبط است.

در مطالعه دیگری، خوردن منظم لوبیا چیتی نه تنها کلسترول بد (LDL) را کاهش داد، بلکه تولید پروپیونات را نیز تشویق کرد. پروپیونات یک اسید چرب با زنجیره کوتاه (SCFA) است که نشان داده شده است به کاهش کلسترول خون و سطح فشار خون کمک می کند.

لوبیا چیتی

در نهایت، لوبیا چیتی سرشار از مواد مغذی مختلف مانند منیزیم و پتاسیم است. این مواد معدنی به جلوگیری از فشار خون بالا، یک عامل خطر مهم برای بیماری قلبی کمک می کنند.

لوبیا چیتی ممکن است به کاهش فشار خون و همچنین کلسترول کل و LDL (بد) کمک کند و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد. شما می توانید از طریق این سایت قیمت لوبیا چیتی را استعلام بگیرید.

  • منابع:
  1. 7 Health and Nutrition Benefits of Pinto Beans

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.