پروتئین موجود در شکر سفید و گوشت با هم برابری می مند

در این قسمت از مقاله می خواهیم تا در رابطه با شکر سفید برای شما شرح دهیم؛ شکر سفید حاوی:

پروتئین
هیچ پروتئینی در شکر گرانول یا سایر اشکال قند وجود ندارد.

ویتامین ها و مواد معدنی
شکر هیچ ویتامین یا مواد معدنی قابل توجهی ندارد.

فواید سلامتی
شکر یک کربوهیدرات ساده است و منبع سریع انرژی (گلوکز) برای بدن است. سلول ها، بافت ها و اندام های بدن شما معمولاً برای عملکرد به گلوکز متکی هستند.

کربوهیدرات های اضافی از قند و سایر منابع برای استفاده بعدی در زمانی که انرژی (به شکل غذا) در دسترس نیست، در بدن ذخیره می شود.

در حالی که بدن شما می تواند از سایر درشت مغذی ها مانند چربی و پروتئین برای سوخت استفاده کند، کربوهیدرات ها منبع ارجح هستند زیرا به راحتی به گلوکز تبدیل می شوند.

قند مایع خرما در فرآوری مواد غذایی نیز مفید است. شکر به طور گسترده ای به عنوان تقویت کننده طعم استفاده می شود، اما می توان از آن برای ایجاد بافت بهتر مواد غذایی، افزایش حجم، بهبود ماندگاری غذاهای بسته بندی شده و مرطوب کردن محصولات استفاده کرد. از شکر برای تخمیر نیز استفاده می شود.

شکر سفید
طبق آکادمی آلرژی، آسم و ایمونولوژی آمریکا، هیچ حساسیت واقعی به قند وجود ندارد.6 اما این موضوع بحث برانگیز است زیرا برخی معتقدند مصرف شکر می تواند باعث بیش فعالی شود.

با این حال، این سازمان بیان می کند که شواهد پزشکی در مورد بیش فعالی مرتبط با قند وجود ندارد.
اثرات نامطلوب
حتی اگر شکر می تواند فواید اساسی خاصی را در بدن و در تولید مواد غذایی ایجاد کند، بسیاری از تحقیقات در مورد نقش شکر در رژیم غذایی بر روی اثرات منفی مصرف بیش از حد شکر متمرکز شده است.

داده های به روز شده در سال 2020 نشان می دهد که مصرف شکر در ایالات متحده در حال کاهش است، 7 اما بسیاری از آمریکایی ها هنوز بیش از نیاز خود شکر مصرف می کنند، در درجه اول به شکل شکر افزوده.

این قندی است که در طول پردازش مواد غذایی به غذاهایی مانند نوشابه ها، محصولات پخته شده، غذاهای میان وعده و حتی غذاهای خوش طعم مانند سس گوجه فرنگی، سوپ ها و سس های سالاد اضافه می شود.