با کاشی و سرامیک استخری ترک های دیوار را پر کنید

آشپزخانه روح خانه است
فضایی دلپذیر و کاربردی که به لطف سادگی رنگ ها یا سایه های آشنای چوب، مرمر یا سنگ، لحظات صمیمی و شخصی را که در درون خود تجربه می کنیم را به یاد می آورد.

مجموعه‌های کاشی و سرامیک استخری که در رنگ‌ها، فرمت‌ها و ضخامت‌های متعدد موجود است – از تخته‌های بزرگ تا کاشی‌های سنگی آشپزخانه در قالب‌های سنتی – برای استفاده در دیوارها و کف، هم روی میز کار و هم دیوارهای پشتی مناسب هستند.

مجموعه های فلوریم
رویه آشپزخانه و میز کار
ویژگی ها و مزایا
مجموعه های فلوریم
Florim طیف گسترده ای از مجموعه های سنگ چینی را ارائه می دهد که برای پوشش های آشپزخانه در همه انواع خانه ها، تنظیمات و کاربردهای مورد نظر طراحی شده اند: از خانه های شخصی گرفته تا رستوران ها و هتل ها.

مجموعه های فلوریم همچنین امکان ایجاد انواع آشپزخانه با سبک های مختلف، جلوه های متریال (اثر بتن، افکت مرمر، افکت سنگ، افکت رنگ، افکت چوب، افکت فلز) و سطوح بسیار متنوع را فراهم می کند.

کاشی

با ترکیب مواد، رنگ‌ها و سبک‌های مختلف، می‌توانید شخصیت آشپزخانه خود را مشخص کنید: از مینیمالیسم معاصر گرفته تا محیط‌های کلاسیک‌تر، روستایی و قدیمی‌تر، عبور از ظاهری کهنه به آشپزخانه‌ای که ظریف‌ترین ظرافت را دارد.

رویه آشپزخانه و میز کار در ظروف سنگ چینی
رویه آشپزخانه و تمام لوازم جانبی آن در نهایت می‌توانند از نظر سبک و طراحی شخصی‌سازی شوند، بدون هیچ مصالحه‌ای.

اسلب های سنگی چینی FLORIM که در اندازه های بزرگ (160×320 سانتی متر) موجود است و در پرداخت های مختلف و سه ضخامت (6، 12 و 20 میلی متر) کاهش یافته است، حداکثر انعطاف پذیری خلاقانه همراه با کارایی بالا، فنی و زیبایی شناختی را به اپراتورهای مبلمان ارائه می دهد.

ظروف سنگ چینی برای آشپزخانه: مزایا
ایده شما از آشپزخانه هر چه باشد، چگونه مناسب ترین متریال را برای کف و دیوار انتخاب می کنید؟