قسمت های غذاخوری تا حد زیادی تحت تأثیر رنگ ها هستند

احتمالاً نمی دانیم که وقتی برای صرف غذا بیرون می رویم، چه در یک رستوران، کافه یا کافی شاپ، دکور و ظروف غذاخوری با دقت انتخاب شده اند تا نه تنها بر مقدار و نوع غذایی که می خوریم تأثیر بگذارد، بلکه بر روی آن تأثیر بگذارد. تا ما را تشویق کند که با عجله یا آرام غذا بخوریم. مردم واکنش‌های روان‌شناختی به رنگ‌ها دارند که بر همه چیز تأثیر می‌گذارد، از مدت زمانی که می‌مانند و چقدر سفارش می‌دهند. نحوه استفاده از رنگ خوراکی ژله ای برای کودکان مفید می باشد.

به طور ناخودآگاه، رنگ بر تمام حواس ما تأثیر می گذارد و رنگ ها تأثیر مهمی بر اشتهای ما و غذایی که انتخاب می کنیم – می توانند باعث ایجاد احساس گرسنگی، غمگینی، شادی، آرامش یا پرانرژی در ما شوند. نحوه ثبت فاکتور فروش در سامانه جامع تجارت ب صورت آنلاین می باشد.

قسمت های غذاخوری تا حد زیادی تحت تأثیر رنگ ها هستند. انتخاب رنگ ها می تواند بر ادراک مصرف کنندگان و انتخاب غذاها تأثیر بگذارد. شکی نیست که رنگ های خاصی نسبت به بقیه اشتها آورتر هستند. به عنوان مثال، قرمز روشن، اشتها را برانگیخته و تحریک می کند و افراد را به خوردن بیشتر تشویق می کند.  نحوه سیم کشی باغ انگور به صورت مکانیزه می باشد.

رنگ سبز احساس شادی و فضای آرامش بخش می دهد. همچنین با طبیعت مرتبط است و به افراد شام الهام می‌دهد که غذاهای سالم و متعادل بخورند و زمان بیشتری را در رستوران بگذرانند. به همین دلیل است که این رنگ بیشترین استفاده را برای رستوران های مبتنی بر سلامتی دارد. نحوه استفاده از رنگ خوراکی ژله ای برای کودکان مفید می باشد

  • منابع:
    1. Eating with your eyes: how colour impacts our psychology and relationship with food

  • تبلیغات: 
    1. سیستم های تایل سقف برای ساختمان مدارس
    2. سه پروژه از جمله سالن ورزشی در، راهروها و کافه
    3. قطره بزرگی از چسب داغ یا چسب پارچه
    4. شرکت‌های مختلف رویه‌های متفاوتی در انتخاب عطرسازان خود دارند